Elk bedrijf heeft zijn eigen karakter en noden. Anders Office past zich vlot aan jouw specifieke wensen en context aan. In de praktijk gaat dat zo:

  • Invulling takenpakket: je bespreekt met An wat er hoe en wanneer moet gebeuren.
  • Opmaak contract op basis van uurtarief: An giet de afspraken in een duidelijk contract voor jou.
  • Start: zodra het contract getekend is, schiet An uit de startblokken.
  • Het grootste voordeel van freelance administratieve ondersteuning? Je betaalt alleen wanneer je de ondersteuning echt nodig hebt – in tegenstelling tot een vaste kracht. Zo heb je altijd back-up tijdens piekperiodes.

Freelance-administratie: ondersteuning zoals jij dat wilt

Elk bedrijf is anders. Daarom biedt Anders Office je een service die volledig op de noden van jouw bedrijf inspeelt. Zo springt An bij jou op kantoor bij of werkt zij van thuis uit jouw administratie af. Besteedt je graag je personeelsadministratie uit, maar houdt je je debiteurenbeheer liever in eigen huis? Je kiest als bedrijf zélf het takenpakket van An, binnen jouw vooropgestelde budget. Is een vaste administratieve medewerker even buiten strijd of je hebt tijdelijke werkpieken? An helpt je uit de nood voor een uur of enkele weken.

Laat Anders Office uw administratieve lading verlichten