Klanten Anders Office

Beoordelingen van klanten

Anders Office hielp al talloze klanten vooruit in hun business door hun structuur en communicatie op punt te zetten en hen administratief te ontzorgen. Want de groei van onze klanten, daar doen we het voor! Lees hier enkele getuigenissen van wat we hebben kunnen betekenen voor onze klanten.

Welk onderwerp prikkelt jouw nieuwsgierigheid?

TheNextLevel.be
TheNextLevel.be, 2025 –

An,
Jij bent mijn rots in de branding voor alle administratieve zaken binnen The Next Level. Wat onze samenwerking zo succesvol maakt heeft alles te maken met jouw professionaliteit, commitment, betrouwbaarheid, snelheid en flexibiliteit. Jouw voorbereiding, opvolging en beheer van onze vele KMOP-dossiers hebben weer eens gezorgd voor een feilloze verlenging van onze registratie. Dank je wel!
Eric
The Next Level

ARTE, REAL ESTATE & ADVICE, 2025 –

Stiptheid, nauwkeurigheid en zelfstandigheid zijn vaste waarden van Anders Office. De persoonlijke- en professionele aanpak van An zorgen voor een meerwaarde in de organisatie en groei van elk bedrijf!

Geoffrey Rogge

Stride Europe
Stride Europe, 2025 –

An heeft ons zeer efficiënt geholpen met het opklaren van de administratieve boekhouding naar aanleiding van de overstap naar een nieuw softwarepakket. Correcte en eerlijke service met kennis van zaken!

Pieter De Porre

lp logo full Laurens Polfliet
Laurens Polfliet, 2021 – Administratie

An stond me met raad en daad bij omtrent het aanvragen van de KMO-portefeuille. Naast haar kennis hielp ze me met het structureren van mijn zaak. Alleen dat al heeft ervoor gezorgd dat ik als ondernemer stappen vooruit kan zetten. Hiernaast kon ik An ook altijd bereiken wanneer nodig en hielp ze me direct. Super om op haar te kunnen terugvallen. Zeker de investering waard!

Laurens Polfliet

Animotions, 2021 – Administratie

Pieter Lozie

Houtcreaties CVBA, 2021 – Administratie

Peter Baertsoen

HR Checkup logo
HR Checkup, 2021 – Administratie

“An is voor mij het perfecte voorbeeld van de 4 professionele KING-waarden, waar ik veel belang aan hecht en die ingebakken zijn in ons beleid.

  • Klantgericht, flexibel: periodes van meer of minder uren. Ze maakt er nooit een punt van.
  • Integer: altijd correct en eerlijk, zowel met haar klanten als met derden.
  • Nauwkeurig: ze behartigt uw administratie en bedrijfssupport tot in de puntjes.
  • Gedreven: een echt werkpaard, professioneel ingesteld en denkt mee met je bedrijf.

Bedankt hiervoor, An, want je hebt veel bijgedragen tot de ontwikkeling van HRCheckup en het einde is nog niet in zicht.”

Daniel Stepman

Someflex social media buro
Someflex, 2021 – Administratie

“Voor alle administratieve en boekhoudkundige taken, tot opmaak arbeidsreglement, voor alles kon ik bij An terecht. An biedt een professionele aanpak. Deze ontzorging en versterking zorgde ervoor dat ik mij kon concentreren op de verdere uitbouw van onze zaak!”

Nadja Desmet

Wat maakt Anders Office anders?

An Van de Moortel neemt jouw administratie onder haar hoede als of het de hare was. Ze communiceert snel, vriendelijk en eerlijk. Ziet ze kansen om je administratie of organisatie te optimaliseren? Dan geeft ze vrijblijvend tips.
Nauwkeurigheid, stiptheid en discretie vindt ze vanzelfsprekende troeven.

Contacteer ons
Wat maakt Anders Office Anders? (met logo)
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.