Financiële administratie

Financiële administratie

Anders Office neemt je met plezier de beslommeringen van je financiële administratie uit handen. Door je facturen en betalingen stipt op te volgen zorgen we voor een gezonde cashflow in je bedrijf en een heldere kijk op je inkomsten en uitgaven. Zo kun je je zonder zorgen richten op je hoofdtaken en krijg je meer gemoedsrust.

Vind je de tijd niet om de kleine lettertjes in je financiële documenten op te volgen?

Heb je geen geduld om je financiën nauwgezet te beheren?

Verlies je tonnen energie aan de opvolging van facturen en het aanmanen van klanten tot betaling?

Financiële administratie

Geen probleem!

Wij nemen graag die opvolging op ons. Anders Office speelt kort op de bal zodat je bedrijf financieel gezond blijft. Door middel van beleefde en heldere communicatie maken we jouw klanten duidelijk dat een stipte betaling belangrijk is voor jou. We volgen je financiële administratie strak op zodat jij tijd en energie spaart voor die zaken waar je als ondernemer veel liever aandacht aan besteedt. We doen al het voorbereidend werk voor je boekhouding zodat je accountant nog meer plezier beleeft aan jullie samenwerking. We begeleiden je graag om een gezonde cashflow te verkrijgen met een duidelijke kijk op je inkomsten en uitgaven. Zo bespaar je een pak geld. Doordat we op maat werken, bepaal je zelf hoeveel je uitbesteedt en wanneer.

Subtitle

– De opmaak van je verkoopfacturen

– Controle van je aankoop- en verkoopfacturen

– De afhandeling van je openstaande facturen

Subtitle

– Office care en office support

– Het ingeven van leveranciersfacturen

– Het voorbereiden van je boekhoudkundige dossiers tot aan de verwerking door je boekhoudkantoor

Subtitle

– De opvolging van betalingen van klanten

– De uitvoer van betalingen van leveranciers

– Het versturen van herinneringen en aanmaningen

Affine logo
5/5
Affine, 2021 – Administratie

“Dankzij de inbreng van An bij Anders Office heb ik nu een automatisch systeem voor mijn facturen en offertes. Alles werd mooi opgemaakt en handig uitgewerkt. Heel gemakkelijk en professioneel!”

Martine Piron

Meer testimonials lezen?

Veelgestelde vragen

Zijn jullie een boekhoudkantoor?

Nee, wij zijn geen boekhouders. Wij doen enkel het voorbereidende werk tot het inboeken van leveranciersfacturen. We hebben wel onze experten in huis, maar wegens de afschaffing van het verplicht volgen van bedrijfsbeheer [volgens het decreet van 18 mei 2018 tot opheffing van de wettelijke bepalingen over de basiskennis van het bedrijfsbeheer] raden wij al onze klanten aan om zeker een boekhouder onder de arm te nemen. Wij kunnen ook alsnog een basis bedrijfsbeheer meegeven. Wij hebben hiervoor bekwame lesgevers ter beschikking.

Wat zijn jullie tarieven?

In onze offerte staat ons vast uurtarief omschreven. Na een opstartperiode en evaluatie, doorgaans na 3 tot 4 maanden, schakelen we geheel in overeenkomst over op een vaste maandprijs. We stemmen eerst grondig met de klant af welke taken daarin opgenomen zullen worden.

Zijn jullie een uitzendkantoor?

Nee. Wij zijn een administratiekantoor met onze eigen experten. Wel worden wij soms uitgestuurd naar klanten voor het uitvoeren van administratieve taken. Dit is volledig op maat en kan zelfs al voor slechts enkele uren.

Hanteren jullie een minimum aantal uren of taken?

Nee. We werken op maat van de klant, volledig volgens jouw specifieke noden en wensen. Dit kan gaan van korte opdrachten (bv. vervanging bij afwezigheid) en kleine terugkerende taakjes tot de volledige administratieve ontzorging van je bedrijf. Dit kan zelfs tijdelijk of afhankelijk van je werkdruk.

Wat maakt Anders Office anders?

An Van de Moortel neemt jouw administratie onder haar hoede als of het de hare was. Ze communiceert snel, vriendelijk en eerlijk. Ziet ze kansen om je administratie of organisatie te optimaliseren? Dan geeft ze vrijblijvend tips.
Nauwkeurigheid, stiptheid en discretie vindt ze vanzelfsprekende troeven.

Contacteer ons
Wat maakt Anders Office Anders? (met logo)