Als ondernemer zijn we vaak op zoek naar een pakket waarin en van waaruit we alles kunnen beheren. Wij, het team van Anders Office, denken het ideale aanbod voor jou te hebben gevonden. Vandaag stellen we je FUROO voor, een betaalbaar ERP-pakket dat gericht is op kleine en middelgrote ondernemingen.
10 voordelen van FUROO
Het ERP-pakket van FUROO heeft inderdaad 10 voordelen en die komen in de vorm van 10 modules. Hieronder vind je ze overzichtelijk opgelijst.
1. Relatie in FUROO
FUROO is gekoppeld met de Kruispuntbank voor Ondernemingen ( KBO ) en herkent daardoor automatisch gegevens van bedrijven.
Beschik je dus enkel over een btw-nummer van een klant of leverancier? Dan kan je al aan het werk! Want je kan de klant of leverancier snel toevoegen,
enkel en alleen aan de hand van zijn btw-nummer.
Die gegevens kan je later altijd aanvullen of handmatig veranderen.
Je kan ook contacten en e-mailadressen toevoegen. Daarbij stel je in bij welk mailverkeer het e-mailadres automatisch moet wordt opgenomen.
Nog een plus? Leveranciers kan je voorzien van meerdere bankrekeningen.
2. Aankoop
Je mailt of sleept alle aankoopfacturen en inkomende creditnota’s naar de daarvoor voorziene box.
Je kan de aankoopfacturen en creditnota’s indien nodig:
- corrigeren en uitsplitsen,
- aan projecten toevoegen,
- op betaald zetten,
- en er eventuele opmerkingen bijzetten.
Aangezien je hierdoor tijd voor de boekhouder uitspaart, werkt dit uiterst kostenbesparend. Als dat geen voordeel is! Het andere voordeel voor je boekhouder is dat je Furoo kan integreren met Octopus, Exact, Yuki, Wolters Kluwer, Clearfacts, Admisol,….
3. Verkoop
De opmaak van verkoopfacturen en uitgaande creditnota’s valt onder de module ‘Verkoop’. Maar je kan er ook offertes, bestellingen en verzendnota’s opmaken.
Maandelijks weerkerende facturen kan je als ‘abonnement’ instellen. Het proces van opmaak en versturen verloopt in dat geval automatisch.
En uiteraard is er ook de functie ‘herinneringen’. Let wel: je kan een herinnering alleen versturen als er een e-mailadres is toegekend.
4. Financieel
Heb je een koppeling met Codabox, dan kan je hier enorm veel voordeel uithalen. Zo kan je zien welke betalingen niet gekoppeld werden en ga je dus gemakkelijk op zoek naar ontbrekende facturen.
Het handigst is echter de ‘betaallijst’. In slechts enkele kliks maak je een betaalbestand waarin de betalingen op memodatum vertrekken.
Oef! Eindelijk gedaan met het afzonderlijk inputten van alle overschrijvingen.
5. Documenten
De module documenten is een online archief waarin je andere noodzakelijke documenten kan bewaren.
Net zoals op je pc is het mogelijk en net zo makkelijk om mappen aan te maken en er documenten naartoe te slepen.
Zo heb je alles wat verband houdt met je zaak en financiën mooi verzameld op één plaats.
6. Prestaties in FUROO
In deze module zet je de geleverde prestaties van jezelf en je medewerkers. Deze prestaties kunnen eveneens gekoppeld worden aan projecten en je klanten.
Aan de hand van de geleverde prestaties kan je overgaan naar factureren.
7. Projecten
Wanneer je op projectmatige basis werkt, kan je alle prestaties, aankoop- en verkoopfacturen koppelen in één project. Hierdoor heb je een totaaloverzicht vanaf de offerte tot de uiteindelijke kost en de opbrengst van het project zo kan je perfect het budget bewaken en zijn nacalculaties in een mum van tijd gemaakt.
8. Artikelbeheer
In deze module kan je gemakkelijk artikelen toevoegen en bepaalde details opnemen zoals stocklocatie, leveranciers, aankoopprijs, verkoopprijs, btw-tarief …. Stel je melding in bij overschrijding van je minimumvoorraad. Das makkelijk niet? Beheer van hieruit digitaal je warehouse.
9. Personeel
Hierin kan je de gegevens van personeelsleden beheren.
10. Instellingen in FUROO
Zoals in de meeste software kan je hier meerdere zaken aanpassen, templates opmaken, bedrijfsgegevens aanpassen, email handtekening toevoegen/opmaken, reminders instellen, integraties toevoegen …
Ook het tarief van FUROO is een voordeel!
En last but not least… wat is de kostprijs van dit mooie ERP-pakket? FUROO is een uiterst betaalbaar all-in-one-pakket voor je administratie.
Je kan kiezen voor het basispakket of the full-options, alles is afhankelijk van waar jij nood aan hebt.
Je krijgt ten slotte 20% korting wanneer je jaarlijks i.p.v. maandelijks abonneert.